Olvassa el a dohányzásról való leszokást. Fedezze fel, hogyan indulhat el hihetetlen útján már ma!


amiért érdemes leszokni a dohányzásról

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

olvassa el a dohányzásról való leszokást

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált.

olvassa el a dohányzásról való leszokást

Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Ünnepelje meg a leszokást!

olvassa el a dohányzásról való leszokást

Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

olvassa el a dohányzásról való leszokást

Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg.

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

olvassa el a dohányzásról való leszokást

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni!

  1. Две девочки - это Коллин и Симона.
  2. Abbahagyta a dohányzást a nicholason
  3. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat! A reggeli cigarettát cserélje egy almára!

olvassa el a dohányzásról való leszokást

A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát! Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb.

Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni - EgészségKalauz

Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és olvassa el a dohányzásról való leszokást álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly.

  • Leszokni a dohányzást szakemberek segítségével
  • Leszokni a dohányzó ember egyre jobb
  • Leszokni a dohányzásról ingyenes program
  • Тех октопауков, что побывали в Узле, сейчас в колонии .
  • A dohányzás abbahagyásának legjobb módja tabletták nélkül

Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl.

Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent.

A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra. El kell távolítani a lakásból a dohányzásra emlékeztető tárgyakat, cigarettát, öngyújtót, hamutartókat. Ki kell mosni a füstszagot árasztó textíliákat, s nem árt az sem, ha alaposan kitakarítjuk az autónkat is. Lehetőleg tisztíttassuk ki a megszokott ruháinkat, hogy azok se emlékeztessenek dohányzó életünkre. Ne szervezzünk programot a leszokás időszakáraahol a régi — esetleg éppen dohányzó — társaságunkkal olyan szórakozóhelyre megyünk, ahol cigarettázni fognak.

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

  • Hogyan lehet leszokni a dohányzásról és nem dohányozni
  • Idegenkedés a cigaretta tablettáktól
  • Könyvtár hogyan lehet leszokni a dohányzásról
  • Le akarja tenni a cigarettát?
  • Áttekinti hogy melyik gyógyszer jobb a dohányzáshoz

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű.