Dohányzásról való leszokás terve


Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek? Törvényi háttér A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot? Leszokást segítő készítmények Csakrák és alkoholfüggőség Dohányzásról való leszokás terve, Gyakran Ismételt Kérdések Regisztráció Gyakran Ismételt Kérdések Ön mennyire motivált a dohányzásról való leszokásra, keresse meg, hogy a leszokás létráján hol áll! Kattintson a megfelelő fokozatra!

Néhány lépés segít felkészülni a kilépés napjára: Válassza ki a dátumot, és jelölje meg a naptárban. Mondja el barátainak és családtagjainak a kilépés napját. Szabaduljon meg az összes cigarettától és hamutartótól, vagy minden füstmentes dohányterméktől otthonában, autójában és munkahelyén.

Döntsön el egy tervet. Használja az NRT-t vagy más gyógyszereket? Felhív egy telefonos quitline-t?

Részt vesz egy leszokás órán? Ha igen, hívjon, hogy minél hamarabb regisztráljon. Beszéljen orvosával arról, hogy mi lehet a legjobb az Ön számára, és beszéljen a biztosító társasággal a programok és gyógyszerek fedezetéről.

Gyakorold azt, hogy "Nem köszönöm, nem használok dohányt.

Ezek képesek lehetnek egyénenként változó módon befolyásolni az éberségi szintünket, teljesítőképességünket és tudatállapotunkat is. Olykor egészen nagy. Egy olyan tényező, ami tulajdonképpen a fogyasztó kontrollvesztésével jár. Ezt igazolja a leszokni szándékozók magas sikertelenségi aránya is.

Ez lehet egy csoportos program, vagy egy barát vagy családtag, aki sikeresen kilépett és készségesen segít Önnek. Kérd meg a még mindig dohányt használó családtagokat és barátokat, hogy ne használják körülötted, és ne hagyjanak cigarettát, és ne merüljenek oda, ahol láthatod őket. Ha bupropiont vagy vareniklint használ, minden nap vegye be az előírt adagot a kilépés napjáig. Gondoljon a korábbi leszokási kísérleteire.

Próbáld kitalálni, mi működött dohányzásról való leszokás terve mi nem.

Dohányzásról való leszokás terve, Gyakran Ismételt Kérdések

A sikeres leszokás a tervezés és az elkötelezettség kérdése, nem a szerencse. Döntse el most a saját tervét. Mit tehet még a kilépés napja előtt Csökkentse, mennyit használ fel A leszokás előtti csökkentés egyik módja az, hogy csökkentse a naponta elszívott cigaretták számát, vagy a naponta mártott vagy rágott mennyiséget. Ezzel lassan csökkenti a szervezetben a nikotin mennyiségét.

Mielőtt abbahagyja, próbálja csökkenteni a szokásos mennyiség felét. Ha általában szállít magával egy dohányzásról való leszokás terve, próbáljon otthagyni. Hordjon valami mást, amit inkább a szájába adhatna.

Csökkentse, mikor és hol használja Kipróbálhatja azt is, hogy mikor és hol dohányzik, merít vagy rág.

milyen spray-k a dohányzáshoz leszokni a hipnózisról a youtube

Ez lehetőséget ad arra, hogy észrevegye, amikor a legsúlyosabb a vágya. Segít eldönteni a játéktervet, ha tudja, mi váltja ki a vágyait. Ismételten, miután úgy döntött, hogy nem használ dohányzást egy bizonyos helyen, hagyja otthon, amikor oda megy.

Próbálja ki helyette a helyettesítőit. Halassza el a dohányzást, ha lábfájdalom és dohányzás van rá Menj, ameddig csak tudsz, anélkül, hogy vágyad lennél.

Terv készítése a kilépéshez és a kilépés napjának megtervezése

Kezdje azzal, hogy legalább 10 percig próbálkozik, majd egyre hosszabb ideig, miközben a Kilépés Napja közelében van. Válassza ki a 3 legrosszabb kiváltó okot, és ilyenkor hagyja abba a dohányzást.

lehetővé téve a dohányzásról való leszokást hogyan lehet gyorsan leállítani a drogokat

Ez eleinte nehéz lesz, de a gyakorlat megkönnyíti. A kilépés napján Idővel a dohányzás erős szokássá válik.

A napi események, mint például a reggeli ébredés, az étkezés befejezése, a kávéfogyasztás vagy a szünet a munkahelyen, gyakran késztetik a használatra. A ravasz és a dohányzás közötti kapcsolat megszakítása segít megállítani. A kilépés napján lépjen lefelé ezen a listán: Ne használjon dohányt. Ez azt jelenti, hogy egyáltalán nem - még egy puffant sem! Legyen elfoglalt - próbálja meg a gyalogolást, a rövid mozgást, vagy egyéb tevékenységeket és hobbikat. Igyon sok vizet és gyümölcslevet.

Ezeknek a programoknak minél szélesebb körben kellene eljutniuk a célcsoportjaikhoz! A program célja az óvodáskorú gyermekek egészségének védelme.

Kezdje el használni a nikotinpótlást, ha ezt választja. Vegyen részt egy kilépési órán, vagy kövesse önsegítő tervét. Kerülje azokat a helyzeteket, amikor a dohányzás iránti késztetés erős. Kerülje a dohányzókat.

Igyon kevesebb alkoholt, vagy kerülje el teljesen. Gondoljon arra, hogyan változtathatja meg rutinját. Használjon másik útvonalat a munkához. Igyál teát kávé helyett. Egyél reggelit egy másik helyen, vagy egyél különböző ételeket. Legyen kész arra, hogy érezze a dohányzás iránti késztetést, és a késztetés valószínűleg elég erős lesz. De fontos megjegyezni, hogy a késztetés elmúlik, akár engedsz is neki, akár nem.

A dohányfüstbe ment terv

Használja a 4 D-ket a késztetés leküzdéséhez: Késleltetés 10 percig. Ismételje dohányzásról való leszokás terve, ha szükséges.

Mély lélegzetet. Csukja be a szemét, lassan lélegezzen be az orrán keresztül és a száján keresztül. Képzelje el, hogy a tüdeje friss, tiszta levegővel teljen meg. Vizet inni lassan, kortyolj kortyonként.

Csinálj valami mást. Egyes tevékenységek sóvárgást váltanak ki.

Kelj fel és mozogj. Gyakran ez az egyszerű trükk lehetővé teszi, hogy túllépjen a dohányzás erős késztetésén.

leszokni a dohányzásról a leszokók top dohányzó termékek véleménye